höstbröllop

 
 
Jag har mycket bilder som jag inte riktigt har hunnit visa här på bloggen och Anna och Nikos bröllopsbilder är några av dem. Jag fotograferade dem precis där i början av hösten, när det fortfarande var rätt så grönt överallt med inslag av färgsprakande träd. Vi letade såklart upp dessa :-)
 
Anna, Nikos och deras lilla Fia har jag fotat många gånger och det är alltid så där lite extra roligt när man får följa med en familj genom alla dessa viktiga höjdpunkter i livet. Graviditet, första barn, familjeporträtt, bröllop... Anna och jag går långt tillbaka också - vi gick i musikklass tillsammans och min första lägenhet hyrde jag i andra hand av henne :-) Sjungit i samma kör har vi också gjort. Det härliga med denna vigsel var att den var full av ljuvlig musik! Tänk att ha en hel kör som sjunger för en i kyrkan! Häftigt!
 
Det är alltid roligt att se vilka bilder som brudparet själva väljer ut som favoriter - vissa gillar miljöporträtten bäst, andra närbilderna, och vissa tycker allra mest om bilder där man ser vad som händer runtomkring - gästernas reaktioner osv. Nikos föll helt klart för de sistnämnda och det blev just sådana bilder de valde att förstora. 
 
Här kommer ett urval från den del av deras stora dag som jag fick dela med dem.
 
 
Kommentarer
Anette

Vackert!!!

Svar: Tack Anette! :-) Härligt att det kan bli så vackra bilder trots att vädret är såååå trist... Det var verkligen mulet den dagen, på gränsen till regn... och en jättemörk kyrka... Tur man har en kamera som är bra på höga ISO-tal också :-)
Helena Petersson

2012-11-06 - 07:41:02 / URL: http://anjson.wordpress.com
Becca

Fiiiint!

Svar: Tack söta du!
Helena Petersson

2012-11-06 - 13:54:20 / URL: http://fotobex.blogg.se
Jenny Eriksson

Fina bilder!

Svar: Tack Jenny! :-)
Helena Petersson

2012-11-06 - 17:56:05 / URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se
Ulrika - Fotograf u.norman

Så vackra bilder!

Svar: Tack Ulrika! :-)
Helena Petersson

2012-11-07 - 20:50:11 / URL: http://unorman.wordpress.com
Josefine - Fotograf

Mysig blogg, här hittar man många fina bilder! Keep it up :)

Svar: Tack så mycket! Och ja, det är tanken :-)
Helena Petersson

2012-12-05 - 12:25:49 / URL: http://photolike.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar