lilla lilla Elin

 
 
Stina och Andreas lilla Elin var hur söt och bedårande som helst. Hon hann bli några veckor innan jag kunde komma och hälsa på - de bor i Göteborg - men var ändå liten och lätt som en docka. Ljuvligt snäll var hon också! 
 
Stina och Andreas har ett jättevackert hem och de hade massor av fina, mjuka färger som passade jättebra till vår fotosession. Jag behövde inte ta med mig något annat än kameran och bakgrundstativet :-) 
 
Fick några idéer till props-inköp...
 
Sist jag hälsade på var det gravida Stina jag fick fota. Minns ni? Såhär såg fina Stinis ut då:
 
 
 
Vill ni se de andra bilderna så finns de här. Denna gång var det mest Elin i fokus :-) Men några bilder på fina familjen tog jag också såklart! Alla bilder är tagna med Canons 50mm f/1.4 och jag har använt stora bländaröppningar för att få den fina bakgrundsoskärpan.
 
 
Kommentarer
Becca

Jättefint !

Svar: Tack Becca :-)
Helena Petersson

2012-11-07 - 19:25:07 / URL: http://fotobex.blogg.se
Ulrika - Fotograf u.norman

Vilken söt liten tjej :)

Du är så välkommen! Vi får planera in nån helg tycker jag :)

Svar: :-) Absolut! En fredag eller söndag kanske? Jag är på!
Helena Petersson

2012-11-07 - 20:52:00 / URL: http://unorman.wordpress.com
Marita

Helt underbara foton! Man blir ju alldeles tårögd av rörelse.

Svar: Åh, tack Marita! Fin komplimang som jag uppskattar mycket! :-)
Helena Petersson

2012-11-07 - 22:48:42
Sara Björk

Vilka ljuvliga foton!

Svar: Tack Sara! Jag växer av såna här fina kommentarer! :-)
Helena Petersson

2012-11-08 - 19:03:09 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Ulrika - Fotograf u.norman

Om jag hinner städa undan lite hemma så kanske vi kan säga nu på söndag? :) Vilken tid skulle passa dig i så fall?

2012-11-15 - 12:53:03 / URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar