lite sent kanske...

 
 
...men här är en liten halloweenklädd Elin :-) För egen del blev det ingen utstyrsel detta år - tyvärr, jag älskar ju att klä ut mig! Men festligheter och pumpor fick jag och Erik mycket av! Igår firade vi en kompis som fyllt trettio och det blev både intressanta samtal och utflippad dans i deras lilla lilla lägenhet. Vi kom hem vid halv fyra på morgonen och jag stängde för en gångs skull av mobilen så att vi skulle få sova så länge vi ville! (Det är väldigt ovanligt, är annars nästan alltid tillgänglig...)
 
Idag hade jag ett intressant möte med en fotografkollega - det är ett lite hemligt projekt vi håller på med och det lär dröja innan jag kan berätta något om det men ojojoj vad bra det känns och jag längtar tills vi kan sätta igång! Kvällen har jag spenderat i Photoshop, där gjort nya sidor till ett bröllopsalbum, medan Erik har haft ett serie-race med MC-serien "Sons of Anarchi".
 
Ska nog ta och övertala honom om att titta på någon serie som jag också följer nu... Kram på er som titta in här!
Kommentarer
Becca

sööt!

Svar: :-) Eller hur!!!
Helena Petersson

2012-11-05 - 11:49:12 / URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar