En färgglad höstfotografering

 
 
Här är det härliga gänget som jag fotograferade på Krällinge för två veckor sedan! Hade bildvisning med dem idag - ingenting jag brukar ha annat än vid bröllopsfotograferingar, men det var så väldigt många bilder att visa dem så jag kunde liksom inte annat än att göra det i person! På sätt och vis var det som flera fotosessioner i en eftersom jag fotade dem alla fyra, sedan bröderna ihop, sedan paren för sig och sedan Eva för sig.
 
Jag träffade brödernas pappa när han var på rehabilitering där jag jobbar (mitt förmiddagsjobb) så det är hans förtjänst att jag fick fota dem! Jag brukar inte direkt gå och göra reklam för min fotoverksamhet när jag är arbetsterapeut men vissa pratar man ju lite mer med och då kryper det fram för eller senare!
 
Eftersom det just blev så många bilder så börjar jag med att visa bilderna på dem tillsammans.
 
 Bilderna togs på Krällinge med min Canon 5D mark ll
Objektiv: Canon 24-70mm 2.8, Canon 50mm 1.4 och Canon 70-200mm 2.8
 
Kommentarer
Becka [fotoblogg]

Gud så fin & härlig header du har!

Svar: Tack så mycket :-) Kul att du hittat hit (för jag tror inte att jag stött på dig här tidigare) !
Helena Petersson

2012-10-19 - 22:27:11 / URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar