en intensiv helg

 
Jag har haft en härligt men intensiv helg! Erik och jag for till Göteborg i fredags för att hälsa på våra nära vänner och nyblivna föräldrarna Stina och Andreas samt såklart hälsa (och fota...) deras lilla Elin. Hon var helt bedårande! Så liten!! Hon var mestadels nöjd och belåten och roade sig själv i babygymmet, även om hon sällan fick vara för sig själv... hon var ju så svår att motstå! Man ville bara ta upp henne och gosa med henne hela tiden!
 
Förutom kameran så hade jag med mig de lättviktiga bakgrundsstativen och några klämmor. Studion byggde vi sedan upp där hemma med vad som fanns. Först testade vi vardagsrummet och en grå filt, sedan blev det köket och ovanstående studioprops vilket visade sig bli allra bäst :-) De mjuka färgerna passade så otroligt bra ihop med Elin och hennes fina vikade täcke. Ni ska få se...
 
Vi åkte hem redan imorse, eftersom jag hade en fotografering med bruden Frida (vars bröllop jag dokumenterade här ) på eftermiddagen/kvällen. Det var också ett härligt fotouppdrag som jag ser fram emot att berätta mer om!
 
Nu ska jag dock försöka slappa lite framför TVn innan det är dags för sängen :-) Hoppas er helg var lika rik på upplevelser som min!
 
Kommentarer
Sara Björk

Låter ju verkligen som en härlig helg =)

Svar: :-) Det var det verkligen!
Helena Petersson

2012-10-23 - 07:35:19 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar