en roadtrip

 
 
Idag har jag suttit som fastklistrad vid min dator och pulat med bilder. Fick kortison i ena fotleden så då är det inte så mycket annat att göra än att sitta still :-) Har hunnit gå igenom lite egna bilder, vilket alltid är trevligt!
 
Jag och Erik tog en roadtrip ner till Västervik för några veckor sedan för att vara gäster på Martin och Emelies bröllop. De frågade Erik om han kunde ta lite dokumenterande bilder så han fotade mest hela tiden. Jag försökte hålla mig på min kant och inte lägga mig i så mycket eller ta plats över huvud taget... men lite kunde jag ju inte låta bli att plåta (eller lägga mig i...) ändå!
 
Arbetsskada :-)
 
 
En sån här vacker kyrka med så fint ljusinsläpp skulle jag gärna fota bröllop i dock! Det spritte lite i benen där jag satt...
 
 
 
...men jag höll mig på min plats där bak!
 
 
 
Festen hölls i en trevlig festlokal - och de hade livejazz! Vilka tror ni tog några danser trots avsaknaden av dansgolv?
 
 
 
På hemvägen fick vi jättehäftigt väder och var tvungna att stanna och fota (varandra) lite
 
 
 
Fina Botkyrkan föll vi för också. Hoppas få fota brudpar där någon gång! Sååå fint där!
 
 
Kommentarer
sara

Vackra bilder, vilken underbar kyrka!

Svar: Ja visst var det en vacker kyrka!!! :-) Tänk om alla kyrkan man får fota i var sådär ljusa... drömmen...
Helena Petersson

2012-10-16 - 07:01:47 / URL: http://saaraaaa.blogg.se
Becca

Fina bilder :)

Svar: Tack Becca! :-)
Helena Petersson

2012-10-16 - 14:54:45 / URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar