Fine Art Prints

 
 
Idag fick jag hem några efterlängtade alster! Dels en signerad bild från Daniel Johansson och dels några andra som jag valt att skriva ut som Fina Art Prints för att kunna visa kunder hur otroligt fint det blir! Jag är grymt nöjd med bilderna :-)
 
Pappret har en annan kvalité än vanligt fotopapper och och känslan är mer konstnärlig. När jag kände på porträttet av Jannah (flickan med blicken) så fick jag mer känslan av en teckning. Papprets grovkornighet och tjocklek samt svärtan i bilden var häftig! Jag får lust att skriva ut alla mina bilder på väggarna som fineprints och sätta upp dem utan glas - för dessa bilder ska inte ha något glas framför. 
 
Ingen yta som reflekterar ljuset alltså, hur skönt som helst att slippa!
 
Visst, det kostar mer såklart, men det är väl värt det! Jag hoppas att mina framtida kunder ska inse det också och investera i sådana här prints istället för vanliga!
 
Kommentarer
Sara Björk

Åh älska tavlan längst ner =)

Svar: Tack gulliga du! :-)
Helena Petersson

2012-10-10 - 18:40:09 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Fotokatalogen

Underbar tavla. Bilder gör sig bäst utskrivna.

Svar: Tack! Och Absolut, håller med helt och hållet :-)
Helena Petersson

2012-10-12 - 18:26:15 / URL: http://stilbild.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar