i studion

 
 
Idag hade jag studiofotografering med en liten flicka som tyckte om att vicka på höfterna till visor från Barnkammarboken :-) Det var dock en utmaning att få henne att göra det - och vad som helst annat - på det ställe som just var bäst rent ljusmässigt! Det fanns så många andra spännande platser i vårt hem... och roliga prylar (ett tangentbord, mobiltelefon, mammas handväska, blixtarna, min kamera...)
 
Barnfotografering är alltid spännande! Denna tjej hade massor av grimasher och minspel som var hur charmigt som helst! Fick en hel drös med söta bilder att visa föräldrarna :-) Var så nyfiken så jag gick igenom dem och redigerade dem direkt efter fotograferingen - effektivt värre!
 
Imorgon är det bildvisning med Anna och Nikos och direkt efter det så har jag en bildvisning på ett café med de två paren som jag fotograferade på Krällinge sist! Brukar inte ha bildvisning så där för porträtt, men i det här fallet blev det så otroligt många fina bilder! Jag kunde helt enkelt inte saka bort fler! Och det ryms bara femtio i mitt bildvisningsgalleri. 
 
De var hur trevligt som helst så det känns bara roligt att få träffa dem igen! Så får jag ju visa dem lite fina Fine Art Prints och kanske sälja in inramningsidén... Är ju själv helt såld på dessa underbara utskrifter!!!
 
Avrundar med en liten rolig bild från idag :-)
 
 
Kommentarer
Anette

Ser fram emot att få se fler bilder på detta lilla charmtroll!

Svar: :-) Ja det får vi hoppas! Får se om föräldrarna har något emot det :-) Hon var så sööööt!
Helena Petersson

2012-10-18 - 09:17:32 / URL: http://anjson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar