Ä N T L I G E N

 
 
TILL SLUT kom den efterlängtade Rocka-Billy-klänningen som jag beställde från Jetset-trends på Tradera... för flera veckor sedan. En likadan klänning som Karin har på sig här uppe! Hade hoppats kunna ha den till just den där festen - och Karin hade tänkt ha den klänning som jag hade... som jag sedan fick låna av henne...
 
Så tanken var alltså att jag skulle vara prickig och hon rosmönstrad.
 
Men jag fick ju hem helt fel klänning först. En djupblå med stora vita prickar och i en annan modell än jag tänkt mig. Jättefin, säkert - på någon annan än mig som inte alls tycker om att visa mina knän. Sen fick jag inte tag på Jetset Trends, skrev massor med mail som de inte svarade på. Gav dem dålig kritik på Tradera. Så anmälde jag till Tradera "Betald vara som ej levererats" och då fick de eld i baken minsann! Vips hade jag min klänning.
 
Som sagt, äntligen!
 
Som plåster på såren hade de skickat med en underkjol, så att klänningen blir ännu lite mera utstående. Trevligt! Får se när jag ska ha den här nu då... Kanske borde fixa en egen tema-fest här hemma? Med Rocka-Billy-tema, swingmusik och lindyhopdans?
 
Ja det måste jag ju bara göra!
Kommentarer
Sara Björk

Åh va skoj det låter =) Snygga bilder!

Svar: Tack :-) Ja, eller hur? Du är välkommen ;-)
Helena Petersson

2012-09-28 - 10:50:56 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Becca

Fina ni är :)

Svar: Tack Becca! :-)
Helena Petersson

2012-09-28 - 12:43:42 / URL: http://fotobex.blogg.se
Ulrika - Fotograf u.norman

Tack så mycket för din åsikt :)

Svar: Varsågod :-)
Helena Petersson

2012-09-29 - 14:44:33 / URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar