bildredigeringslördag

Barnens Ö
 
Sitter och redigerar bilder från min helg på Unga Reumatikers barn- och ungdomsläger i somras :-) Den här bilden tänkte jag visa er eftersom de INTE ska få den - kameran har helt missat att fokusera på tjejerna (ja, jag skyller på kameran för JAG kan väl inte ha satt fokus fel???) och det är klippan bredvid som är i fokus. Tjejerna och båten äts bokstavligen talat upp av bokeh-prickarna om man zoomar in...
 


Såg lite roligt ut tyckte jag :-) Bilden efter är skarp och fin på rätt ställe så den ska de få se!
 
Får verkligen sommarkänslor när jag går igenom bilderna... Glittrande vatten, solglasögon, vattenkrig och skrattande barn... Jag saknar redan sommaren.
 
Samtidigt älskar jag verkligen hösten och ser fram emot en riktigt fin foto-höst. Snart kommer till exempel den workshop på Krällinge som jag så länge tänkt ha! Idén fick jag för länge sedan, men tiden har inte räckt till. Igår när Erik och jag var där så väcktes inspirationen på nytt till att planera den och jag lade några timmar på att tänka igenom idén och planera lite...
 
Så är ni sugna på en riktigt mysigt och fotonördig helg på landet lite utanför Stockholm så kan jag varmt rekommendera er att vika den 12-14e oktober i eran kalender! 
 
Kommer snaaaaart information...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar