jag gillar mitt jobb

 
Idag hade turen kommit till min kollega och vän Karin och hennes härliga familj! Det är familjens andra fotografering med mig. Första gången, för ett och ett halvt år sedan, var det julporträtten som skulle tas. Då delade Erik och jag en liten etta och det fanns ingan plats för studio hemma. Istället fick vi invadera min mammas vardagsrum... 
 
Det har hänt rätt mycket sedan dess :-)
 
Kärleken höll och lägenheten växte, liksom studion gjort - sakta men säkert. Men varför vara i studio när solen skiner och kylan inte satt klorna i världen ännu?
 
 
Denna gång tog vi en härlig långpromenad i skogen, klättrade i träd, lekte kull och släpade omkring på en soffa... Det blev skratt och bus och full fart... och massor med fina bilder. Det blir verkligen som allra allra bäst när man kan låta det ta sin tid utan stress. Fota lite, leka lite, pausa, leka lite, fota...
 
Kanske tål att tänka på :-) Längre fotosessioner helt enkelt! Gärna med grill-kombo :-P
Kommentarer
Becca

Söt bild !

Svar: Tack fina du!
Helena Petersson

2012-09-25 - 09:42:33 / URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar