Robert & Anni

 
 
Robert och Anni är ett av de goaste par som jag känner. De är otroligt söta mot varandra, har alltid nära till skratt och leenden, bjuder gärna på sig själva och är hur trevliga som helst, alltid. Jag har känt dem i många år. Jag har gått på deras föreställningar (de håller båda på med teater och Anni spelar Kantele i en grupp) och gjort diverse fotojobb åt dem. Robert har hand om mitt företags ekonomi (och har läxat upp mig många gånger...)
 
Denna sommar gifte de sig och jag och Erik var bjudna till bröllopet. Jag fick följa med dem i bilen dessutom och hänga lite med dem medan gästerna åkte från kyrkan till festlokalen. Lyxigt :-)
 
Det blev liiiite stressigt då vi kom på att det var ett lopp mitt i Stockholm vilket innebar avstängda vägar och bilköer som kröp fram... men det var en underbar dag och vänligt ljus och en lycka som syntes...
 
Så här får ni en riktig bildbomb! 
 
Kommentarer
Becca

Jättefina bilder. Det är verkligen något speciellt med bröllopsbilder i "stadsmiljö" det är så vackert tycker jag :)

Svar: Jag håller med Becca, det är nog lite de där kontrasterna med det vackra brudparet mot det smutsiga, mullret, bilarna, farten... Jag gillar det också :-)
Helena Petersson

2012-09-26 - 08:55:33 / URL: http://fotobex.blogg.se
Sara Björk

Wow, vilka härliga bilder! :)

Svar: :-) Tack Sara! Vilken skön kommentar! Och det var vad bruden sa också - wow :-)
Helena Petersson

2012-09-26 - 13:32:26 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Ninni - Vimsiga mamman

otroligt vackra bilder =)

Svar: Tack så mycket Ninni, det värmer att höra! :-)
Helena Petersson

2012-09-26 - 13:33:14 / URL: http://ninnzan.se/
Koffe - Natur & landskapsfotograf

Vilka enastående fagra bilder! :)

Svar: Åh, tack Koffe! :-)
Helena Petersson

2012-09-26 - 17:28:54 / URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar