en el campo

 
 
Igàr hade mamma och jag en dag som skilde sig frân andra dagar. Min goda vän Michelle tog med oss upp i bergen för att hälsa pâ en gemensam vän som numera är nybliven mamma :-) Hon bor tillsammans med sin spanske karl pâ hans farm där allt som odlas är biodynamiskt. Vi fick en tour kring de exotiska växter och blommor som trivs där uppe och frukt- och grönsaksodlingarna. De har även höns som värper ägg som de säljer vidare, samt fâr. Vi fick även träffa deras hundar och katter. 
 
Riktigt idylliskt hade de det. Michelles dotter Shirin var ocksâ med och jag fick äntligen använda mitt 70-200 som fram tills igâr inte tagits upp ur resväskan. Har lurat till mig en fotosession med den söta, fem mânader gamla Liam imorgon ocksâ :-D 
 
Jag har lite abstinens... massa fina miljöer och ljus och sâ ingen att ställa framför kameran... (mamma ställer inte alltid upp pâ den punkten...) 
 
Har hört att det snöat i Stockholm - en serio? Skönt att vi har en dryg vecka kvar här!
 
 
 
Kommentarer
Anette

Underbara bilder!!!!! Fortsätt njuta av semestern :-)

Svar: Tack Anette! :-) Det ska jag göra! Kram!
Helena Petersson

2013-04-08 - 19:40:16 / URL: http://anjson.wordpress.com
Anonym

Åååå härligt! Den med geten är ju hemskt söt/ KIRE

Svar: Tack kära lillasyster! :-)
Helena Petersson

2013-04-08 - 20:37:34
JUNITJEJ

Vilka fina bilder!

Svar: Tack ska du ha! Kul att höra :-)
Helena Petersson

2013-04-08 - 21:11:48 / URL: http://www.junitjejen.se
Sarah

Åh, härliga bilder!

Svar: Tack sâ mycket! Det värmer!
Helena Petersson

2013-04-09 - 10:36:23 / URL: http://www.bara1minut.blogspot.se
Sara Björk

Vilka sockersöta bilder! Åh!

Svar: :-) Tack kära du!
Helena Petersson

2013-04-09 - 14:25:01 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar