hej sommar!

 
En bild som jag tog sist jag var på ön, för två år sedan. Mitt andra hem. Det ska bli alldeles underbart att återse henne! Jag och mamma är där om bara några timmar! Det ska vara 22 grader på dagen och 17 på kvällen - heeeelt ok för mig :-) Som en svensk sommar, haha
 
Får se när jag bloggar nästa gång, bli inte besvikna om det inte blir så många bloggar under dessa två veckor! Jag tar liksom semester på riktigt! Och jag har ingen aning om det går att få till internet till datorn på lägenhetshotellet där vi bor. Om ni undrar vad jag gör så spenderar jag dagarna cyklandes längs strandpromenaden eller solandes med en bra bok - och kvällarna promenerandes på den hårda sanden precis där vattnet bryts medan solen sakta går ner bakom bergen...
 
Eller så sitter mamma och jag och dricker kall sangria eller smaskar i oss en bananasplit under något parasoll på en strandbar!
:-) /kramar
 
 
 
 
Kommentarer
Helenas Fotografi

Åh men åh! Inte snällt! Jag vill också :) Ha det så underbart och njut lite för oss andra också :)

Svar: Tack! Ska absolut njuta för er ocksa :-P
Helena Petersson

2013-04-02 - 10:50:29 / URL: http://www.helenasfotografi.se/blogg
Anette

Ruskigt avis! Njuuuut. Drick lite sangria åt mej åxå och hälsa Ulla :-)

Svar: Hihi, ja det ska vi göra! Hon hälsar tillbaka! Kram!
Helena Petersson

2013-04-02 - 15:20:39 / URL: http://anjson.wordpress.com
Amanda Ekström

Åååh vad härligt! Måste bara tala om för dig vilken inspiration du är :-) Vill själv bli fotograf i framtiden och är inte lite avis på hur duktig du är...! Dina bilder är fantastiska. Kram!

Svar: Ah, vilken härlig kommentar jag möts av här! Tack ska du ha för att du lämnar sâdana fina ord efter dig!!! Jag suger ât mig dem som en svamp :-) Kram!
Helena Petersson

2013-04-03 - 21:37:34 / URL: http://aekstrom.blogg.se/
Sarah

Åh, det låter helt ljuvligt! Drack sangria igår när vi var ute och åt tapas, det smakar verkligen sommar :)

Lovade att höra av mig när jag lagt upp inlägget om kärleksfotograferingen och det var visst några dagar sen men precis som du så har jag haft lite påsklov och pausat från både dator och blogg!

Ha en riktigt skön semester,

Kram

Svar: Tack Sarah! Fint inlägg - tack! :-) Det är nyttigt att pausa ibland! Hoppas du haft en härligt pasklov!
Tack - ska njuta ordentligt :-) Kram!
Helena Petersson

2013-04-05 - 17:34:10 / URL: http://www.bara1minut.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar