tittut!

 
 
Fick den här söta mössan på posten häromdagen! :-) Mina småbrorsors mamma som stickat uppe i Norrland :-) Så fin! Blir roligt att fota bebisar i nästa påsk!! TACK så mycket Anette!
 
Idag är en slö söndag. Igår var jag igång hela dagen, på SFFs årsstämma med föreläsningar, lunch, middag och fest. Jag ställde bilen hemma och avnjöt god champagne :-) Så idag har vi inga planer alls. Jag laddar in veckans företagsbilder i datorn. Kanske tar jag en tur till Panduro för att köpa lite pyssel till bröllopsprops.
 
Jag och Erik har skaffat oss en ny kamera (Canon 6D) som jag "jobbat in" denna vecka under mina fotograferingar av diverse chefer och Ekonomihjälpen. Det är en fullformatskamera även den och vi valde lite mellan att köpa den eller Canon 5D Mark lll. Denna ska vara superb i dåliga ljusförhållanden, såsom mörka kyrkor till exempel :-) Den är även aningen lättare än 5D mark ll och har knapparna lite annorlunda, så det var nyttigt att få vänja sig lite vid den innan det är dags att utsätta den för bröllop!
 
Hoppas ni haft en fin helg!
 
 
Kommentarer
Anette

Bra att den kom fram. Småbrorsors mamma -- det låter som om de är 6, 11, 13 :-).

Svar: Haha :-) Jag håller med syrran här ovan.... Ska bli jätteroligt att fota små barn i den nästa år! :-D
Helena Petersson

2013-04-28 - 18:29:03
Ulrika - Fotograf u.norman

Jösses så söt! :)

Tack så mycket! Ja, verkligen :) Han satt helt perfekt där :P

Svar: Tack ska du ha! :-)
Helena Petersson

2013-04-28 - 21:45:04 / URL: http://unorman.wordpress.com
Anonym

Men guuuuuud vad söt!!! Anette- dom kommer alltid vara små i mitt huvud iallafall..... hur gamla dom än blir!/ Kire

Svar: Eller hur!!! De är ju SMÅbrorsor :-D
Helena Petersson

2013-04-28 - 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar