en väldigt väldigt liten blogg

 
 
 
Liten sneakpeak från den där familjefotograferingen som jag hade förra veckan :-) Fina Andréa och Per som kom på den charmiga idén att pussas bakom min spetsgardin...
 
Blir en väldigt väldigt liten blogg idag. Hade en familjefotografering idag som tog på mina krafter :-) Inte mindre än tre barn med spring i benen... och nästan ingen sprang mot kameran... haha :-D
 
Nädå, det gick bra idag med :-) Men med allt spring som blev kom jag i princip bara hem å däckade... 
 
Kommentarer
Jessica

Tack så mycket för igår, det var otroligt roligt, en jättehärlig kväll! Ska bli superkul att se bilderna så småningom. Hoppas att du kan ta några djupa andetag och inte stressar alltför mycket :-)

Svar: Tack ska ni ha själva! Det var både trevligt och härligt att få träffa och fotografera er! Vilket vackert par ni är! Jag har dragit på mig en stukning/bristning i ett ledband så jag kan nog inte annat än att ta det lugnt nu :-) Där har ni orsaken till mitt haltande... Desto mer datatid! Så det dröjer nog inte så länge förrän ni har era bilder! Kram till er!
Helena Petersson

2013-08-08 - 10:24:02 / URL: http://wishuponastar.webblogg.se
Jessica

Stackare, hoppas verkligen att du känner dig bättre snart! Skönt att du fick komma till läkaren. Kram!

Svar: Tack ska du ha! Kram!
Helena Petersson

2013-08-10 - 09:48:32 / URL: http://wishuponastar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar