Erik och jag på bryggan

 
 
 
För några dagar sedan kom min bamseleverans av Canvastavlor hem till oss :-) Bland annat den här underbara bilden som Matilda Holmqvist tog på Erik och mig en fin kväll i Tyresö slottspark! Hon använde Tiltshift-objektiv för att få till den där utsuddade effekten som är så charmig!
 
Nu när jag ser den i 40x60 blir jag sugen på att skaffa den i ÄNNU större format. Typ 70x100 eller nåt... STORT är svårslaget!
 
Det är något riktigt spännande på gång och jag gör inte så mycket annat än att tänka på det, men jag vill hålla det lite hemligt tills allt är klart att presentera... Så jag säger A utan att säga B :-) Busigt va? Men det innebär endel förändringar i mitt företagande och det blir en förändring, vilket aldrig är fel tycker jag.
 
Kommentarer
Anette

Mycket fin bild! Ska bli spännande att få veta mer om vad du har på gång busunge :-)

Svar: hihi :-D Japp!
Helena Petersson

2013-08-17 - 09:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar