ett litet tack

 
 
 
Det är när det gäller som man märker vilka som verkligen verkligen finns där för en och en sådan person i mitt liv har alltid varit min mamma. Jag är så glad för den fina relation som jag har med henne! Hon har mer än någonsin att göra nu när hon gått i pension, men minst en gång i veckan försöker vi få till det att träffas och äta ihop. Ibland går vi och vattengympar tillsammans, ibland (som igår) gör vi storkok tillsammans.
 
Hon har räddat mitt skinn många gånger under mitt vuxna liv! Trots att jag befunnit mig långt långt bort (Spanien, Argentina, Irland) har hon ställt upp och gjort vad som krävts för att allt ska bli bra och tryggt igen. Det härliga är att även om jag kanske inte alltid tagit de mest kloka besluten så har hon aldrig hållit dem emot mig som en orsak att hålla mig tillbaka när jag kommit på nästa äventyr... 
 
Så hon förtjänar att höra då och då att hon betyder världen för mig. Och så förtjänar hon lite fina bilder på sig själv såklart :-) Dessa tog jag på våran senaste Teneriffaresa!
 
 
 
 
Kommentarer
Anonym

Fina bilder på fina mamma!!!/ Kire

Svar: Tack kära syster! Kraaaam!
Helena Petersson

2013-08-15 - 19:56:02
Anette

Så fina bilder på din mamma!!!

Svar: Tack Anette! :-)
Helena Petersson

2013-08-16 - 06:26:59
Sara Björk

Så fin mamma du har! =)

Svar: Tack ska du ha!!! Ja, hon är bäst :-D
Helena Petersson

2013-08-19 - 18:34:06 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Ulla Svanholm

Fantastiska bilder på Ulla! Ljuset och färgerna är Ullas.

Svar: Tack Ulla! Kul att du tyckte det!
Helena Petersson

2013-10-08 - 10:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar