ett tv-tips

 
 
 
Jag tittar inte så mycket på TV (blir mest datorn eller netflix...) men den här tänker jag inte missa :-) Tittade just på den här trailern (som ni kommer till om ni klickar på bilden) och tycker att det verkar vara ett intressant program som går lite mer på djupet och ifrågasätter och diskuterar VAD som är ett bra porträtt. Ska bli jätteintressant att få följa med på deras jakt efter den perfekta bilden och sättet att ta porträtt på bästa vis.
 
Jag tycker generellt att SVT är rätt bra på att hitta finurliga och bra serier/dokumentärer/talkshows. De andra kanalerna står jag inte ut med över huvud taget, med all reklam som sänds stup i kvarten...
 
Premiär: 13 november
 
:-)
 
 
Kommentarer
Jessica

Vilket superbra tips! Det måste jag se :-)

Svar: Eller hur!
Helena Petersson

2013-08-22 - 11:57:29 / URL: http://wishuponastar.webblogg.se/
Becca

Längtar !

Svar: Eller hur! :-) Synd att det är så långt bort...
Helena Petersson

2013-08-22 - 12:21:24 / URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar