jag är lite hemlig

 
 
 
Idag påbörjar jag ett än så länge lite hemligt projekt! Bilderna är lite ledtrådar så den som känner mig kan kanske klura ut en del av vad det handlar om i alla fall ;-) Planen är inte helt klar ännu men den håller på att forma sig och om jag börjar i någon ände så kanske det hjälper med att få lite klarhet!
 
Det är inget jätteintressant men jag drar mig för att försöka förklara något som jag inte själv vet hur jag ska lägga upp ännu så det får helt enkelt vara lite hemligt tills jag har idén och planen klar för mig.
 
Ha en fin dag!
 
 
 
 
Kommentarer
Anette

Spännande :-)

Svar: Japp!
Helena Petersson

2013-08-03 - 19:40:26
Sara Björk

Åh spännande =)

Svar: :-)
Helena Petersson

2013-08-05 - 19:33:57 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar