kääääärlek!

 
 
 
Här får ni se några bilder på det ursöta paret som vann en kärleksfotografering inklusive bilder av mig! Vi träffades i juli ute på vackra Drottningholm.
 
Med på fotograferingen var orsaken till att Lena inte kommit i sin brudklänning på bröllopsdagens morgon... Lilla Oscar! Han har verkligen fått sköna föräldrar måste jag säga :-) Det är alltid härligt att få träffa par som är lika kram-och-mys-och-bus-tokiga i varandra som jag och Erik är! Det är ärligt talat inte många som kommer upp i vår klass av "klänga-busa-pussa-och-krama". Vi har alltid svårt att hålla oss ifrån varandra och endel tycker det är underligt hur vi kan bete oss som nykära även efter fyra år.
 
Men som sagt, det finns fler därute som oss! Lena och Christoffer till exempel! Det var jätteroligt att fota dem! Och vilken härlig kväll vi fick! Ljuvligt sommarminne :-)
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Amanda

Så underbara bilder, jag blir riktigt rörd/glad/lycklig av sådana här foton! :)

Svar: :-D Tack! Precis vad jag också blir när jag sitter och redigerar dem! Önskar mig FLER sådana här kärleksfulla fotosessioner!
Helena Petersson

2013-08-31 - 22:41:38 / URL: http://asummerinparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar