sneakpeak från heldagsbröllop

 
 
 
Igår gifte sig några goda vänner till oss och vi fick äran att vara med dem och föreviga deras vackra dag! Det var inte alldeles lätt med tanke på min stukade fot men som tur var innebar det inte så väldigt mycket spring.
 
Det blir inget gående för mig idag, tänker jag imorse då jag gick in i köket med en gångstil som en gammal skröplig gumma ungefär. Men vad gör väl det, när man sitter som klistrad vid datorn hela dagen och går igenom bilder? 
 
Vi tog 2725 bilder igår så det är några att titta igenom......
 
Jag är väldigt nöjd med fotoupplevelsen igår måste jag förresten säga! Per och Alisea hade så vackra kläder på sig och mer fotogeniq brud än Alisea får man leta efter... Hon blev vacker på varenda bild! Dessutom var det vackra lokaler med underbara väggar och högt i tak. Jag fick också träna på att fota med extern TTL-blixt, vilket alltid är nyttigt. Har nog aldrig blivit så nöjd med mina med-blixt-bilder från festen som jag blev denna gång! Hittade precis rätt inställningar för att blanda det befintliga ljuset med blixtljuset och få gästerna skarpa :-)
 
Ibland händer det! ;-)
 
Kommentarer
Per

Vi är så glada att ni var med oss på bröllopsdagen, både som gäster och som fotografer! Och så roligt det ska bli att se ett axplock av bilderna sedan. Det blir ett sätt att återuppleva allt som blev fantastiskt.

Svar: Härligt att höra Per! :-) Jag har svårt att hålla mig ifrån era bilder så ni kommer inte att behöva vänta så länge! Ni var verkligen sååå vackra på er stora dag!
Helena Petersson

2013-08-11 - 23:04:45
Sara Björk

Härligt! =) BEhöver också öva på det där med blixt, är inte vän med det =)

Svar: Ja det känns verkligen bra då man riktigt får till det! Men det tar några försök... :-)
Helena Petersson

2013-08-13 - 18:35:43 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar