vilken ska jag välja?

 
 
Idag har varit en spännande dag. Planer och idéer har tagit form och det spritter i fingrarna att få sätta igång! Jag får berätta mer på onsdag då jag kan berätta precis vad det är jag har undanhållit från er... 
 
Har bestämt mig för att göra ännu en canvas, men denna gång blir det en ännu större. 60x90cm ska den bli och det blir med största sannolikhet någon av dessa fyra som jag väljer. Men jag har lite svårt att bestämma mig! Mina vänner på facebook har fått hjälpa mig på traven. Gillar dem alla på olika sätt. De är alla tagna denna sommar. Det charmiga på nr 2 är att man ser både himlen, gräset, mig och hennes föräldrar (brudparet) speglas i hennes iris :-)
 
Ni får gärna berätta vilken av dessa bilder ni skulle valt! Trevlig helg!
 
 
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Trean =)

Svar: Tack Sara!
Helena Petersson

2013-08-25 - 08:50:11 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar