en liten saga

 
 
 
Det här är lilla Saga som jag träffade för två veckor sedan i dagsljusstudion. Hon var pytteliten trots att hon hade hunnit bli några veckor gammal när vi sågs. Den här mysiga sovbilden tog vi på slutet, när hon hade varit en pigg och glad tjej i drygt en timme (med lite amningspauser...)
 
Det är sååå mysigt att fota såna här små. Ofta ligger det som ett duntäcke av stillsamhet över de här fotograferingarna. Ingen stress, inget spring. Det lugna surrandet från värmefläkten som är på. Fluffiga ljusa filtar och söta luvor. Väldigt harmoniskt helt enkelt. Inte ens storgråt kan bryta den här känslan tycker jag. Det hör ju till. Lite vyshande och sugande på napp.  
 
 
copyright Fotograf Helena Petersson leafoto.se
 
 
Kommentarer
Bengt Jansson

Fantastiska bilder !
Du är ett superproffs..
Stor kram från Teneriffa, och Puerto de la Cruz
Ulla & Bengt

Svar: :-) Tack ska ni ha! Åh vad avis jag blev nu! Teneriffa! Jag vill också!!!Hälsa min kära ö från mig! Kramar och GOD JUL!
Helena Petersson

2013-12-21 - 20:21:46
sara

Ljuvliga bilder!

Svar: Tack sara! :-) Kramis!
Helena Petersson

2013-12-22 - 07:23:44 / URL: http://saaraaaa.blogg.se
mary

så söta bilder :) duktig du är !

Svar: Tack ska du ha! Kul att du tycker det! :-)
Helena Petersson

2013-12-22 - 17:40:28 / URL: http://maryphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar