ett litet julerbjudande från leafoto

leafoto.se
 
 
 
Just nu har jag ett litet fint julklappserbjudande på facebook! Om det är så att ni ännu har någon speciell som ni vill ge en riktigt rolig och annorlunda julklapp så tycker jag att ni kan kika in där! Klicka här
 
Jag passar på att berätta lite mer vad som ingår i erbjudandet och hur jag tänker med prissättningen nästa år.
 
År 2014 kommer det att fungera så att istället för att jag säljer färdiga paket så ska jag prova med en typ av "a-la-carte". Man betalar då en bokningsavgift för fotosessionen - 900 kr - och sedan bjuds man tillbaka till studion för bildvisning när bilderna är klara. Vid en fotosession på en timme brukar det bli mellan 40-50 bilder att välja bland.
 
När du fotats i studion får du med dig en liten "produkt- och prisguide" så att du får ett hum om vad som erbjuds hos mig och vad olika bildpaket kostar. Så när man kommer på bildvisningen så är man lite förberedd.
 
På själva bildvisningen blir du bjuden på fika och får se dina bilder i ett charmigt bildspel medans du sitter där i soffan. Det här är ett sätt för dig att själva välja ut vilka bilder du tycker är finast istället för att jag ska välja åt dig. Vi går efter bildspelet igenom bilderna tillsammans och du får dela ut "femmor" på de bilder du tyckte extra mycket om. När vi fått ett litet urval av femmor så presenterar jag lite olika förslag på vad man kan göra med dessa. Kanske ett album är bäst, eller en inramad fine-art? Eller kanske vill man göra en fotovägg som står ut från mängden?
 
Jag erbjuder bästa kvalitén på fotoprodukter men har ett vitt spektrum av ramar så att det finns något för allas plånböcker. Mycket av det som finns hos mig går inte att få tag på som privatperson och finns inte i fotobutiker.
 
Det bästa är att man på bildvisningen har 20 % rabatt på allt utom album! Och det bästa med det här erbjudandet i februari (som ni som sagt hittar här) är ju att det ingår en inramad bild i bokningsavgiften. Så även om du på bildvisningen inte vill köpa någonting alls (fast det är svårt att hålla sig misstänker jag!) så kan du gå därifrån med din favoritbild inramad. (ja ok, den produceras ju inte på sturt, men efter två-tre veckor så!)
 
Presentkortet gör jag digitalt så det kan jag maila över till dig på direkten - tillsammans med fakturan. Önskar du lägga mer än 900 på presentkortet går det såklart också bra, då får den som får det bara använda den summa som blir över att lägga på fler fotoprodukter på bildvisningen.
 
Jag hoppas att det här låter intressant för er därute! Alla ska ha fina bilder på sig själv och sin familj hemma är min önskan! Och det är så trevligt när bilder inte bara ligger i datorn, vilket är något jag hoppas ska bli bättre i och med denna förändring. Det är alldeles för många som aldrig gör något av de bilder de tagit hos fotografen. Jag vet själv hur det är... (med mina privata bilder...) 
 
Önskar du ett sista-minuten-presentkort så skicka gärna ett litet mail till: [email protected]
Kommentarer
Anette

Tack för det fina julkortet! Jag har fortfarande inte fått tillbaka mycket ork men jag hoppas att det sker ett under så här lagom till julafton :-). Alla grabbar kommer och äter julbord hos oss på julafton. Det ska bli så roligt att träffa alla tre samtidigt. Det blir ju bara ett par gånger per år numera. Ha en riktigt skön jul och nyårshelg och hälsa familjen! Kram!

Svar: Hej Nettan! Kul att det kom fram i tid! :-) Mysigt att få dem alla samlade ibland i alla fall... Tänk att de blivit så stora! Tittade i ett fotoalbum häromdagen och jösses vad små de var då - men ändå så lika! Ha en riktigt skön jul ni med och njut av det vackra vita landskapet som vi inte får se något av denna julhelg... Krama pojkarna från mig!! Kram kraaaaam!
Helena Petersson

2013-12-21 - 08:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar