god juuuuul på er!

 
 
 
Jag och Erik kommer bland annat att spendera vår jul på landstället - Krällinge - och jag sitter just nu och bloggar från en dator som inte är min så det fick bli min nya facebookprofilbild som fick bli inläggets huvudbild... Känns lite ego kanske men men...
 
Imorgon är jag HELT ledig. Julafton är helig (det har Erik bestämt...). Så inget bloggande eller jobbande med bilder eller marknadsföring eller prislistor osv... SVÅRT. Det händer nog näst intill aldrig att jag låter det gå en hel dag utan någon lite fotorelaterad åtgärd... 
 
Det jag SKA göra imorgon är att baka pepparkakshus och knäck, samt rimma på alla julklapparn. När klapparna är öppnade och man är mätt på julmat så blir det brädspel, film eller en bra bok.
 
Mysigt från början till slut! 
 
Så, alltså - ha en mysig, varm och go julhelg med era nära och kära! Hoppas ni får precis det där som ni vill ha! Jag är rätt säker på att jag kommer att få det för det allra allra största paketet under granen är till mig (från Erik)! Jag kontrar med att ge Erik det allra minsta inslagna paketet man kan tänka sig... haha ;-)
 
JULKRAM!
Kommentarer
Sara Björk

God jul finaste du!

2013-12-25 - 08:17:31 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar