att teckna

 
Så här ser det ut på min skärm idag :-) Sitter och leker i photoshop. Jag satt igår och skissade på en personlig logga-maskot, eller vad jag nu ska kalla henne... Här är resultatet! Ville ha något personligt som berättar något om mig, och jag tycker nog att hon gör det! Även om hon inte är så lik mig... snarare mitt inre jag. Som fortfarande är ung och bekymmerslös och vars hår är tjockt och silkeslent... typ :-D
 
Men känslan är jag, eller hur?
 
Gjorde några olika varianter, ni får se ett tjuvkik här - de olika versionerna lär dyka upp på min nya hemsida är tanken. Lite beroende på årstid, högtid och vad jag tar mig för i mitt liv. När det är Lucia så sätter jag en krona på henne, till exempel! En kul liten gadget, tänkte jag. Och GUD så kul det var att teckna igen!
 
Varje gång jag gör det säger jag till mig själv att jag borde göra det oftare. Har ju fortfarande inte tagit mig iväg till de där krokisessionerna som jag tänkt. Skärpning!
 
 
 
Kommentarer
Rebecca

Fint!

Svar: Tackar!
Helena Petersson

2013-02-16 - 16:56:58 / URL: http://fotobex.blogg.se
Jungarå Fotografi

Va duktig du är! :D

Svar: Tack snälla du! :-)
Helena Petersson

2013-02-16 - 19:18:05 / URL: http://www.jfotografi.se
Sabinas foto

Grymt! Riktigt snyggt och samtidigt en riktigt cool idé. Du får trycka upp klistermärken med lite olika varianter på och sätta på kuvert och sådant. :)

Svar: Tack så mycket! :-) Och ja, bra idé med klistermärkena! Det hade jag inte tänkt på!
Helena Petersson

2013-02-16 - 22:10:44 / URL: http://sabinasfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar