det är kul med paket

 
 
Igår fick jag hem några efterlängtade leveranser! Bland annat detta ljuva bröllopsparaply :-) Skyddar INGENTING mot regn, men ack så fina skuggor det kan kasta i någon vacker bruds ansikte när solen skiner genom det... Hoppas få användning för det vid morgongåve-fotograferingar också, det är precis sådana romantiska tillbehör som jag plockar fram då. Fick ju hem några slöjor förra veckan också, så blir en härlig kombination!
 
Fick även hem en romantisk kamerarem - tänkte ha det på kameran när jag fotar vigslar. Hade även beställt en smart förvaringsplats för kamera och två objektiv! Jättebra att kunna lägga inuti en vanlig väska, som jag så ofta gör ändå eftersom kameraväskor oftast inte är så snygga...
 
Paraplyet kom från LightInTheBox men jag skulle inte rekommendera att handla av dem om man inte är beredd att betala 300 kr för frakt... plus att blir något fel så är det med stor möda man kan ta kontakt med dem. De andra prylarna kommer från Cochise, vilka jag kan rekommendera varmt! Bra och snabb leverans, bra kvalité på grejerna och ett riktigt trevlig paket som kommer på posten :-)
 
 
Kommentarer
Rebecka Vigren - Fotoblogg

paraplyet var otroligt fint! synd att det var så mycket krångel med frakten och så!

Svar: Eller hur... Tänker inte handla av dem igen, det är ett som är säkert...
Helena Petersson

2013-02-20 - 00:50:31 / URL: http://www.rebeckav.blogg.se
Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Åh, att få hem paket kan vara bland den bästa käsnlan!! :) Jättsnygg kamerarem, funderar på att skaffa en egen! :)

Svar: Ja, det rekommenderas! Kul att piffa till kameran lite :-)
Helena Petersson

2013-02-21 - 16:19:36 / URL: http://malinlindstroms.blogg.se/
Liie

Så roligt att få paket! Och Cochise Design är super, så fina grejer! Jag har en ugglekudde därifrån :)

Svar: Eller hur! :-) Skulle lätt kunna göra av med massa pengar där..
Helena Petersson

2013-02-27 - 11:28:14 / URL: http://heyli.blogg.se/
Madde

Hej Helena! Blev jätteglad när jag ramlade in på det här inlägget. Det är alltid lika roligt att läsa kunders omdömen :)
Tyckte att du tagit så fina bilder och skrivit bra så jag har lagt upp det tillsammans med länkar till din blogg under nöjda kunder-fliken på hemsidan. Hoppas att det var okej? Tar bort det på en gång om du inte vill vara med, eller om du vill ändra bildtexten så kan jag göra det :)
Ha det bra! Mvh Madeleine Lindh, Cochise Design

Svar: Hejsan! Roligt att du tyckte om inlägget! Tycker bara att det är roligt när mina inlägg blir uppmärksammade här och var så jag har absolut inget emot det :-)Mvh Helena
Helena Petersson

2013-03-13 - 16:29:00 / URL: http://cochisedesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar