hemsidor och bokningar

 
 
Jag sitter och pular med en ny hemsida och det tar det mesta av min tid framför datorn just nu, ledsen om det blir lite skralt med inlägg... Känner att jag behöver lite förnyelse och framför allt en hemsida som tar fram bilderna på ett bättre sätt. Har även tänkt nisha den lite mot just det jag allra helst gör; det vill säga "allt som har med bröllop att göra" samt familjefotograferingar (gravid, nyfödd, barnporträtt, familjporträtt, syskonbilder osv). Företag kommer att få en separat sida (som kommer ligga där jag har min hemsida nu). Känns som om sidorna behöver utformas lite olika...
 
Lite tidspress känner jag, då jag vill ha denna hemsida klar till bröllopssäsongen 2013 och bokningarna är redan i full gång!
 
Har fem bokade och ytterligare ett på g... Det känns jättekul, jag längtar! Sen har jag en jättespännande workshop att se fram emot! Inte min egen, utan en workshop som jag ska ta. Jag har ju lovat mig själv att satsa på min egna utveckling och denna workshop känns precis som det jag behöver! Avslöjar mer när det närmar sig ;-)
 
Trevlig helg!
 
 
 
 
Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Va roligt för dig att du blir bokad och så :D Jag skulle dock aldrig klara av en trash the dress, vet att det är väldigt stort i USA. Jag ska rama in min klänning haha :D

Svar: Tack! :-) Haha, nä, jag kan förstå det också... fast vi var ändå lite försiktiga med hennes klänning - hade plastpåsar på marken osv... Jag bara älskar att fota kvinnor i vackra kläder, så jag hoppas verkligen fler återanvänder sin klänning efter bröllopet! Det är sååå roligt också! Man behöver ju inte ens ligga på marken, man kan snurra omkring på en sommaräng, springa barfota på en strand eller dansa för sig själv på en loge... Idéerna är många! Skulle nog kanske hitta på ett svenskt namn som mer berättar vad trash-the-dress är för mig... Förslag mottages! :-)
Helena Petersson

2013-02-15 - 17:14:40 / URL: http://dixiwonderland.com/
Josephine Karlsson

Härlig höstbild!

Svar: Tack fina Josephine! :-)
Helena Petersson

2013-02-15 - 20:16:31 / URL: http://fotografjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar