i en frusen värld

 
Jag tycker det är så otroligt vackert på vintern när solen tittar fram. Särskilt när det är typ tjugo minusgrader och varje gren täcks av vackra, skimrande iskristaller. Men. När det är så där fasligt kallt så tar det emot ordentligt att lämna vårt varma hem och mysbyxorna och faktiskt gå ut. Men ibland så.
 
Tyvärr vill de flesta som anlitar mig hålla sig inomhus i någon av våra studiosars varma vrår... så särskilt många vinterporträtt har det inte blivit i år. NU skulle vara en underbar tid! Det är kramsnö nu och inte alls särskilt kallt! Någon läsare därute som vill ta en fotorunda med mig runt klockan två, typ, på fredag? Hojta till! 
 
Eftersom jag inte har några bilder på andra personer så får ni hålla till godo med mig och Erik...
 
 
Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Jag älskar att fota på vintern :D Blir så himla fina bilder med frosten :D

Svar: Eller hur! Finast är såklart när snön ligger kvar där på grenarna...
Helena Petersson

2013-02-06 - 21:30:51 / URL: http://dixiwonderland.com/
Sara Björk

Jag skulle mer än gärna göra det. Om ändå avståndet vore mindre =(

Svar: :-) Tack Sara!
Helena Petersson

2013-02-07 - 05:47:27 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Malin ~ Inredning och annat

Det är ju så härligt att vara ute och fota nu när frosten och snön täcker allt och ännu bättre när solen tittar fram! :)

Svar: Eller hur! Önskar bara jag bodde gångavstånd till såna där ljuvliga platser... får ta bilen nu om jag vill till mina smultronställen.
Helena Petersson

2013-02-07 - 12:39:19 / URL: http://malinlindstroms.blogg.se
Malin ~ Inredning och annat

Det är ju så härligt att vara ute och fota nu när frosten och snön täcker allt och ännu bättre när solen tittar fram! :)

2013-02-07 - 12:39:38 / URL: http://malinlindstroms.blogg.se
vanessaljungdahl.blogg.se

Du tar så fina bilder kvinna!!
Va gärna med i min foto tävling där du har möjlighet att vinna 200 :- :)

Svar: haha, tack så mycket Vanessa! :-)Fin blogg du har, kul att se. Får se om jag hinner vara med i tävlingen, lite mycket just nu!
Helena Petersson

2013-02-08 - 16:27:58 / URL: http://vanessaljungdahl.blogg.se/
vanessaljungdahl.blogg.se

SV: tack så mycket! :) okaay! Får hålla tummarna då! För jag vill verkligen se mer av dina bilder :3

Svar: Tack, det var gulligt sagt! :-)
Helena Petersson

2013-02-09 - 22:42:47 / URL: http://vanessaljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar