jag är grym

 
 
Ikväll fick jag äntligen visa de vackra bilderna för min fina modell Hanna! Vi tittade lite smått fnittrande igenom dem, haha! Har varit jättetaggad inför den bildvisningen - SÅ många ljuvliga bilder!! Det känns så där grymt härligt att se på dem och veta att jag har tagit dem! Några av dem kommer jag lägga till "mina bästa bilder"-högen, ingen tvekan.
 
Men som alltid är det ju produkten av ett riktigt bra samarbete! Och det blir fler! Vi har massor med nya idéer som vi ska genomföra nu till helgen!
 
Ni får dock hålla ut ett tag till - m å s t e prioritera den där nya hemsidan. Nu måste den bli KLAR snart. Känns dumt när jag skickar folk vidare till min gamla som jag lämnat lite halvdant uppdaterad vad gäller priser och nya bilder... och senast idag mailade jag en potentiell bröllopskund. 
 
Så jag har bestämt mig för att ta ett hemside-race och bara jobba jobba JOBBA tills den blir representabel! Har många timmar på mig eftersom jag fick en oväntad datadag imorgon! Min snälla reumatolog gav mig en kortisonspruta i mitt artros-knä idag och då är det stillasittande vila som gäller i 24 timmar. Perfekt!
 
So, back to work alltså! Ledsen för de bildfattiga inläggen de sista dagarna, jag lovar att ta igen det ordentligt snaaaart!
 
 
Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

superfin verkligen! :)

Svar: Tackar! :-)
Helena Petersson

2013-03-01 - 07:56:26 / URL: http://fashionstars.blogg.se
Anette

Grym var ordet! :-)

Svar: Tihi, tja, ibland kanske man får va lite osvensk? :-)
Helena Petersson

2013-03-01 - 08:16:28
Cecilia

Instämmer! Du är GRYM!

Svar: :-D Det var gulligt sagt! TACK kära du!
Helena Petersson

2013-03-01 - 20:06:31 / URL: http://ceciliasdiary.com
Sara Björk

Det är du verkligen :)

Svar: Sötis! :-D Kraaaaaam!
Helena Petersson

2013-03-03 - 08:23:21 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar