måndag igen?

 
Några sneak-peak från min boudoirfotografering får ni se idag :-) Nedan ser ni hur min dagsljusstudio ser ut också - även känd som vårt sovrum... Erik är lagomt förtjust i att sova omgiven av skira, vita gardiner men själv stortrivs jag i vårt ljusa sovrum! 
 
Det snurrar på här, händer inte så fasligt mycket egentligen. Jag kämpar på med hemsidan. Bokslutet närmar sig och alla kvitton ska sorteras. Snart är det dags att betala månadens räkningar också, blä. Är det måndag idag? Ja, det är det ju. Tycker dagarna går för fort. Helgerna framför allt.
 
 
Kommentarer
Anette

Kanske inte riktigt manligt, det där sovrummet :-)

Svar: Haha, nä, kanske inte så manligt...
Helena Petersson

2013-02-26 - 07:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar