minnen i en ask

 
 
Idag hämtade jag ut ett paket från posten som jag verkligen sett fram emot! Denna fina ask med tio favoritbilder utvalda att bli fine art prints. Det är ett litet lyxpaket, liksom :-) Pappret är av 100% bomull, tjockt och exklusivt. Inte alls som fotopapper alltså, mer som skisspapper.
 
Är lite fånigt lyrisk över såna här fotoprodukter, ni får ursäkta... Det finns så himla fina sätt att få sina foton på nuförtiden å för en som älskar foto och får tillgång till dessa sätt... ja, jag kan bli lite carried away...
 
Hur som helst. Jag hade med omsorg valt ut några av favoriterna från bröllop- och barnkategorierna. Och en morgongåvebild som jag är extra förtjust i. Fina Linda ;-)
 
Håller på och klurar på en prislista för fotoprodukter så nu på vintern när det är rätt lugnt med fotograferandet så gäller det att passa på och göra fler fotoprodukter, så jag har att visa. Det här är en av dem :-)
 
 
 
 
 
Kommentarer
Rebecca

Vackert!

Svar: Tack fina du! :-)
Helena Petersson

2013-02-05 - 19:37:44 / URL: http://fotobex.blogg.se
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Du har en så stor talang verkligen. Jag har aldrig älskat alla bilder som någon tar och nej jag skriver inte mina kommentarer för att fjeska till mig en gratis photoshoot ;) Men jag bara älskar ditt sätt att fota! Hoppas verkligen att du blir jätte stor! Om du har utställning i närheten av Göteborg så hör gärna av dig till mig för då kommer jag direkt :D

Svar: Du är för härlig :-D och jag älskar dina kommentarer! Hoppas också att jag blir jättestor! Det vore något! Och en utställning - var den än skulle vara - vore en dröm som blev sann. Men det är svårt när man mest fotar privatpersoner... Får se till att göra fler egna projekt, så kanske en dag...
Jag uppskattar verkligen ditt stöd! Du är en pärla :-)
Helena Petersson

2013-02-05 - 20:42:21 / URL: http://dixiwonderland.com/
Lena

Jättefina bilder och jättefina produkter, man blir ju verkligen sugen på sådana här fina saker! Får man fråga vart du beställer dessa?

2013-02-06 - 07:33:25 / URL: http://photobylena.se
Sara Björk

Du är så grymt duktig! Så jäkla fina bilder! =)

Svar: Tack vackra du! Tack för att du lämnar såna upplyftande kommentarer!!! :-D
Helena Petersson

2013-02-06 - 17:07:35 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Mikaela Svarfvar

Så fint!

Svar: Tack :-)
Helena Petersson

2013-02-07 - 09:46:58 / URL: http://mikaelasvarfvar.com
Så duktig är du, tvivla aldrig på dig själv. Jag kommer anlita dig många gånger i framtiden. Blev jätte glad att du tagit med två utav mina favoritbilder också. Du är en pärla.

Så duktig är du, tvivla aldrig på dig själv. Du kommer bli stor en dag med din talang. Jag kommer alltid att anlita dig i framtiden. Jag har anlitat Helena två gånger och varit hur nöjd som helst. Hon är mjuk i sitt sätt och tar sig både tiden och har en otrolig fantasi. Grym fotograf helt enkelt. Jag finns alltid där för dig Helena om du behöver ha en kass modell att öva på även den lille får du naturligtvis använda dig av också. Jag blev jätte glad när jag såg att två av mina personliga favoriter fanns med i detta inlägg. Kram på dig.

Svar: Vilken alldeles underbar kommentar Linda! Du är sååå go! Orden gick rakt in i mitt hjärta. TACK!!!
Helena Petersson

2013-02-11 - 09:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar