kärleksfotografering hos leafoto

 
 
För ett tag sedan hade jag det här fina paret på besök i studion. Lite extra trevligt eftersom jag kom i kontakt med Cecilia genom bloggen! Då har man snackat så ofta i kommentarer och sånt så det känns som man känner varandra även om man aldrig träffats. Hon och Mathias var verkligen jättehärliga människor och väldigt KÄRA vilket var så härligt att få fånga på bild! 
 
Vi hade tänkt vara utomhus när vi planerade fotograferingen, men vädret var verkligen inte inspirerande (kallt och grått) så det blev en studiosession. Visar några Behind the scenes också :-)
 
Denna helg blir en sån där riktigt social sådan! Ska ut med ett gäng fotograf-kollegor ikväll och imorgon är det en salsafest :-) Har en spännande boudoirfotografering imorgon också! Livet leker! Glad helg på er!
 
 
 
Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Jag blir verkligen helt varm i hjärtat när jag ser dessa bilderna! Du är så duktig! Känns hemskt att jag inte har några bilder på mig och min sambo tillsammans men det ska jag ändra på nu i sommar! Speciellt efter dessa fina bilderna :D

Svar: Tack Dixi! Det värmer att höra! Ja, det är hemskt roligt att ha fina bilder på sig själv med sin käresta. Jag har lovat mig själv att låta någon fotograf fånga mig och Erik när vi dansar någon gång, i sommar kanske... Det vore så kul att ha det förevigat!
Helena Petersson

2013-02-22 - 15:59:46 / URL: http://dixiwonderland.com/
Anette

Underbara bilder. Man ser hur förälskade de är!

Svar: Tack! Ja, de var verkligen urgulliga mot varandra, och jättetrevliga!
Helena Petersson

2013-02-22 - 19:05:21
Lisa

Åååh, vilka fina bilder! Jag blir helt varm om hjärtat och man ser verkligen att de är förälskade. Bra foto också! :)

Svar: Härligt att höra, tack! Det är härligt när man får ett sådant par framför kameran! :-)
Helena Petersson

2013-02-22 - 21:46:30 / URL: http://lisahstrom.blogg.se
Amanda Persson - Kampen mot mobbning

Härliga bilder :)

Svar: Tack fina du! :-)
Helena Petersson

2013-02-22 - 21:57:39 / URL: http://amandapersson.webblogg.se
Sara Björk

Vilka värmande bilder!!

Svar: Tack Sara!
Helena Petersson

2013-02-23 - 08:18:08 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Cecilia

När man har en super fotograf så blir man bra på bild! ;) Tänk om vi hade haft dig som bröllopsfotograf för 12 år sedan!! Tack än en gång för en trevlig eftermiddag!

Svar: Haha, tack ska du ha! :-D Det var jättetrevligt att få träffa er båda, ni är verkligen ett mysigt par!! Så härligt när man ser kärleken "osa" sådär! Kram på dig!
Helena Petersson

2013-02-23 - 09:54:42 / URL: http://ceciliasdiary.com
Ida Nilsson

Åh, det ser superhärligt ut!

Svar: Tack ska du ha Ida! :-)
Helena Petersson

2013-02-23 - 13:25:36 / URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar