söndagspyssel

 
Det här satt jag och pysslade med idag :-) Tycker det är riktigt roligt att sitta och pyssla i photoshop! Önskar bara att mina Adobe Illustrator-kunskaper fanns lite mer tillgängliga... Tog några kurser när jag bodde på Teneriffa, både i Photoshop och Illustrator, men det är inte mycket som fastnade tyvärr... Använde Illustrator för sällan och nu har jag inte ens programmet på min jobbdator.
 
Funderar på att detta ska bli baksidan på ett nytt visitkort. Framsidan får ett fotomotiv eller flera. Eller inte. Kan inte riktigt bestämma mig. Det var roligt ändå, få illustrera lite :-)
 
Lagt upp ett bröllops-album på min facebooksida också - titta gärna in och lämna någon kommentar!!! Kramis
 
 
 
Kommentarer
Cecilia

Wow så stiligt! Det tycker jag absolut du ska använda till visitkort, och något bildcollage på framsidan känns helt rätt att satsa på!

Svar: Tack Cecilia! Kul att höra! I slutänden tror jag dock det blir någon annan version... färgerna kändes lite för häftiga för min "image" om jag nu har någon sådan... haha :-D
Helena Petersson

2013-02-17 - 17:42:28 / URL: http://www.ceciliasdiary.com
Anette

Snyggt!!! Nu har jag varit dålig på att skriva kommentarer hos dig ett tag. Du ska bara veta att jag är inne och snokar varje dag och tycker hemskt mycket om allt jag ser :-)

Svar: Tack Anette! :-) Kul att höra! KRAM!
Helena Petersson

2013-02-17 - 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar