syster lyster med sin lilla solstråle

 
 
Har en lugn period just nu, så det är inte så mycket fotouppdrag att visa upp! Levererar bilder till två kunder imorgon och kan visa upp den enes bilder då, men den andra vill inte hamna på internet så de familjebilderna får jag snällt hålla för mig själv! Självklart tog jag några av de sötaste barnbilderna under den fotograferingen så det svider lite att inte få skryta med dem ;-)
 
Snart kommer mitt rehabscenters broshyr att vara färdig (som jag fotograferat till) så få kan jag ta några bilder på den och visa upp! De hade gjort ett bra val av bilder tyckte jag. Dock saknades det en bild på en UNG patient som gångtränar så idag rushade min chef upp mig från fikarasten med "Helena, vi behöver AKUT fotograf nu, har en patient som går hem om en halvtimma och hon kan ställa upp och gångträna för foto!".... bara sådär, utan förvarning och kamera på plats... Det blev alltså bilder med mobilkamera! Praktiskt att ha sin fotograf anställd vid sådana tillfällen!
 
Nu ska jag fortsätta pula med hemsidan :-) Visar er lite bilder på min kära systerdotter Evelyn! Henne kan i alla fall inte jag få nog av! Kram på er!
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Åh vad gosiga bilder =)

Svar: Tack :) Godist värre!
Helena Petersson

2013-02-18 - 19:57:53 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Josephine Karlsson

Åh jag gillar nummer 3, superfin!

Svar: Tack Josephine! Kul att höra! :-)
Helena Petersson

2013-02-18 - 19:58:45 / URL: http://fotografjosephine.blogg.se
Anette

Ååååh majsigt! Önskar jag kunde vara där och krama om dem!!

Svar: Eller hur!! Samma här...
Helena Petersson

2013-02-18 - 20:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar