två kära busfrön

 
 
Imorgon kommer de här busfröna och hälsar på i studion :-) Tänkte prova i dagsljusstudion och hoppas att de inte rymmer från den... :-D Känns roligt att få träffa dem igen, jag har följt med dem under deras uppväxt. Det är bland det bäst som finns, att få följa med en familj så där, fota dem i olika åldrar, se hur snabbt de växer och hur de förändras. Sen är det såklart kul att se sig själv utvecklas i den egna stilen och sättet att fota.
 
Jag fotade faktiskt deras föräldrars bröllop för många många år sedan, många år innan jag startade eget. Jag fotade med analog kamera och svartvit film. Deras bilder fick jag agitera fram i mörkrummet, bland den distinta doften av kemikalier och Eddie Vedders härliga röst. En film innebar en hel dag där.
 
Nu arbetar jag lite snabbare ;-) Trevlig helg på er!
 
 
 
 
Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

ÄLSKAR sista bilden till höger, så fin! Och roligt som du skriver att få följa en familj så genom livet :D

Svar: TACK fina du! Du är så peppande i dina kommentarer! Making my day many times! Ha en fin helg!
Helena Petersson

2013-02-01 - 23:42:16 / URL: http://dixiwonderland.com/
Sara Björk

Men åh så underbara bilder! =) Vad härligt att få följa dem! =)

Svar: Tack! Jo, de är ena charmiga småtroll :-D Är jättenöjd över bilderna från gårdagen!
Helena Petersson

2013-02-02 - 15:04:51 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar