vi har gått i ide...

 
Om det är någon som undrat varför jag inte har bloggat de senaste dagarna så är det för att jag totalt har gått i idé här hemma med Erik. Vi sitter i våra mysigaste kläder och går inte utanför dörren. Dels jobbar vi på min nya hemsida och dels planerar vi vårt bröllop (vi är ute i riktigt god tid). Köpte en ProPhotoBlog häromdagen och nu gäller det att sätta sig in i de olika sätt som finns för att få hemsidan att bli precis som jag vill. Tur att Erik hjälper mig, jag hade nog gett upp vid det här laget annars... 
 
Vårt bröllop är inte förrän om ett och ett halvt år (inget datum satt, dock) men jag har redan startat en inspirationsmapp med bilder och tips som jag hittar här på nätet. Och jag har köpt lite pyssel till inbjudningarna som ni ser här uppe :-) För att Erik ska få lite å säga till om också så är det nog hög tid att vi pratar igenom hur VI vill ha det innan Helena springer iväg och kör sitt race... (Förlåt Erik!)
 
Så ni får ursäkta om jag är lite dålig på att uppdatera med bilder och sånt... Titta in igen om några dagar så lovar jag att vara tillbaka med nya bilder och sånt!
 
Hopp och kärlek
Helena
Kommentarer
Emelie Petersson

Väldigt fint pyssel till inbjudningarna :-)

Svar: Tack ska du ha! Ja, jag längtar tills jag får sitta ner å göra dem! :-)
Helena Petersson

2013-02-09 - 20:34:27 / URL: http://syrum.blogg.se/
Sara Björk

Vem får äran att fota ditt bröllop? :) Ska bli så kul att följa era planeringar och sen få se bilderna! =)

Svar: Haha, vad roligt att du tycker det! För det tar upp en stor del av mina tankar just nu så risken är rätt stor att det "kommer mera" här på bloggen... Ang. fotograf så har jag några i åtanke....
Helena Petersson

2013-02-10 - 09:27:57 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Åhh ni kommer vara så vackra! har ju själv sålt brudklänningar, finns inget underbarare :D

Svar: :-D TACK! Det får vi hoppas! VIll få fina bröllopsbilder ;-) Har du sålt brudklänningar, kul! Jag tänkte skissa fram en och sedan ge mig på jakt efter mönster och kanske få min mor och svärmor att sy dem.... om jag inte hittar den där perfekta på nätet....
Helena Petersson

2013-02-10 - 13:53:35 / URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar