i bröllopstankar

 
Imorgon är det Bröllopsmässa i Nacka - är det någon mer än jag som ska dit? Jag känner en riktigt trevlig och proffsig bröllopsfotograf som ställer ut där i år - Cherrie Coutts - så jag tänkte hänga lite i hennes bås :-) Känns extra roligt att gå dit med dubbla intentioner, måste jag säga! Eftersom jag själv ska gifta mig sommaren 2014 så är jag på jakt efter idéer till mitt eget bröllop samtidigt som jag såklart alltid är på jakt efter idéer till företaget! Nya leverantörer, nya sätt att göra saker, nya designer, nya sätt att marknadsföra sig osv.
 
Längtar redan till nästa sommarens bröllop! Har samlat på mig massa spännande nyheter :-)
 
Något annat jag blivit väldigt sugen på att göra är Morgongåvefotograferingar. Ni vet, vackra, sensuella bilder på bruden som hon kan ge till sin blivande man. Träffade Brigitte Grenfeldt för ett tag sedan och blev så inspirerad av hennes morgongåvebilder. Jag ska gå en workshop med henne så snart hon anordnar en här i Sverige, vilket hon lovat... Tills dess hoppas jag få öva lite med mina egna modeller :-) Köpte props idag: slöjor, rosenblad och pärlor - typiskt romantiska tillbehör! Vänta ni bara!!
 
 
Kommentarer
michaela- med syskon i magen ♥

helt sagolika bilder!

Svar: Tack kära du! :-)
Helena Petersson

2013-01-27 - 09:35:23 / URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Cherrie Coutts

Jamen du är jätte snäll, Helena!! Det var SÅÅÅ roligt att träffa dig på mässan, idag och hoppas vi ses varandra igen, snart. x

Svar: Hoppas jag också att vi gör :-) Hör av dig nästa gång det är "fototräff" på någon charmig pub!
Helena Petersson

2013-01-27 - 20:57:13 / URL: http://www.cherriecouttsphotography.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar