kärlek till alla härliga människor därute

 
 
Har fått så otroligt många fina, varma, upplyftande, peppande & på massor av sätt underbara kommentarer den sista tiden så jag ville bara skriva ett innerligt TACK för det! Det är en lisa för själen.
 
Det är peppande att bli uppmärksammad av blogg.se och sååå roligt att se att några som tittar in faktiskt stannar! Jag hälsar alla ni nya besökare välkomna och hoppas att ni ska trivas med min blogg. Har ni frågor eller funderingar eller önskemål om kurser, workshops eller dylikt så skriv gärna en rad, jag är alltid nyfiken på att höra vad som eftersöks!
 
Angående Irland så kan jag lova er att det är väl värt ett besök! För mig var denna resa den tredje gången jag återsåg landet, och det var fjärde gången jag återsåg min allra första kärlek! Jag riktigt längtar tills jag får blogga om det mötet! Det är något särskilt med att återse gamla vänner eller pojkvänner...
 
Det är tur att jag har en så tolerant och förstående fästman! Han vet väl helt enkelt att han inte har något att oroa sig för, antar jag :-) Kram på er därute!
 
 
Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Jag har en systemkamera som jag lånar. Det är en Canon EOS 30D, men som sagt det är inte min. Jag vill köpa en egen systemkamera samt köpa ett macro objektiv så att jag kan ta riktigt fina närbilder. Vilken Canon tycker du jag ska inrikta mig på? Jag vill inte lägga en förmögenhet för även om jag gått media kan jag inget om bländare, iso och allt vad de nu heter ;D

Svar: Jag är inte så haj på det där med vilken kamera som är bäst och mest prisvärd... Det spelar nog mindre roll vilken systemkamera det är och mer roll vilket objektiv som sitter på. Samt hur bilden tas ;-) Köp en billigare systemkamera och ett finare objektiv är mitt tips. Ett riktigt bra macro är Canon 100mm Macro har jag hört. Själv har jag ett Canon 50mm macro som funkar helt ok det med! Det du kommer att komma ännu längre med är att börja testa dig fram med bländare och iso och allt det där... :-) Jag har lite tips här på min blogg ang. inställningar - kanske något som kan hjälpa dig?
Helena Petersson

2013-01-16 - 17:58:04 / URL: http://dixiwonderland.com/
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Tack så mycket :D Jaa jag får kanske ta och kolla lite på det. Så synd att man var tvungen att fota med film i skolan för annars hade jag hängt med på lektionerna ;)

Svar: Det är väl värt engagemanget - och det är inte så svårt som man tror, jag lovar!
Helena Petersson

2013-01-16 - 18:19:55 / URL: http://dixiwonderland.com/
Josephine Karlsson

Helt fantastisk bild! Så snygga färger!

Svar: Tack! Tog den på vårat landställe i höstas :-)
Helena Petersson

2013-01-16 - 18:56:11 / URL: http://fotografjosephine.blogg.se
Rebecca

Åh, vilken härlig bild !

Svar: Tack så mycket! :-)
Helena Petersson

2013-01-16 - 22:59:57 / URL: http://fotobex.blogg.se
Matilda Holmqvist

Åh verkligen en supermysig bild! Jättehärlig!

Svar: Tack! En av mina favoritbilder :-)
Helena Petersson

2013-01-17 - 08:06:58 / URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar