Nyföddfotografering: lilla Olivia

 
 
Kom just hem från lite härlig tisdagsdans på restaurang Louis vid medborgarplatsen :-) Jag och Erik fick äntligen ändan ur vagn och tog oss dit, och som alltid med dans så ångrar man sig ju aldrig. Det finns ju egentligen inget roligare sätt än att spendera kvällen dansandes!
 
Här har ni mina favoritbilder på söta Olivia! Hon var helt underbar att fotografera, som ni ser - oemotståndlig! För ovanlighetens skull blev det de vakna bilderna som jag tyckte allra mest om.
 
Imorgon är det min favoritdag - Onsdag. Min mitt-i-veckan-lediga dag. Jag får sovmorgon och kan sitta framför datorn i mina myskläder och nörda hela dagen med mina bilder. Hur bra kan man ha det? 
 
 
 
 
Det var förresten Olivias mamma Linn som tog de fina bilderna på mig med Olivia! Så roligt att få såna bilder! Det var första gången någon velat ha bild på mig sådär! Blev jätteglad :-D 
 
Linn har också en blogg så om ni är nyfikna på henne så kan ni kika in här
 
 
 
Bilderna är tagna med Canon 5 D mark ll, Canon 50mm 1.4 samt Canon 135mm 2.0
Är du nyfiken på hur fotograferingen gick till så kan du kika in här!
 
Kommentarer
Sara Björk

Åh så sött! =)

Svar: Tack fina du!
Helena Petersson

2013-01-23 - 06:43:06 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
michaela- med syskon i magen <3

underbar liten bebis på underbara bilder!

Svar: Tack!!! Det värmer att höra :-)
Helena Petersson

2013-01-23 - 08:30:15 / URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Josefin Johansson

Åh vilka otroligt fina bilder!

Svar: Tack Josefin!
Helena Petersson

2013-01-24 - 14:04:18 / URL: http://josefindadoll.blogg.se/
Fanny

Vilka fina bilder!

Svar: Tack Fanny! Kul att du tycker det!
Helena Petersson

2013-01-28 - 15:42:23 / URL: http://fannylehmann.blogg.se
Camilla ♥ BF Maj

Så mysiga bilder!

Svar: Tack Camilla! Nyföddfotograferingar är något av de bästa uppdrag jag vet :-)
Helena Petersson

2013-01-28 - 22:12:50 / URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar