till sol, värme, hav och strand

 
Idag kollade jag på resor till Teneriffa :-) Inga biljetter bokade än - måste nog prata med chefen först... men hoppas hoppas! Fick en sådan längtan plötsligt! Det var alldeles för länge sedan! Min kropp behöver SOL.
 
Plus att jag behöver en morot för att riktigt motivera mig att hålla igång träningen och hälsokosten.
 
Vad är bättre än vetskapen att man kommer att få strosa upp och ned längs den vackra Las Vistas i solnedgången? Eller ligga i den varma sanden med en bra bok i handen och en kall coca-cola bredvid? Vill fylla kameran med palmer och sandslott och glittrande blått hav!
 
Så jag SKA dit. Till mitt andra hem. Det var hela två år sedan sist. Hur kunde jag hålla mig borta så länge?
 
 
Kommentarer
Rebecka Vigren - Fotoblogg

när du skriver sådär börjar jag också längta, åh! Tänk dig att ta en joggingtur eller lång promenad på morgonen och sedan ligga och sola, läsa en grym bok, dricka iskall cola och knapra på salta chips för att sedan ta sig ett dopp. nu blev jag också grymt sugen på solsemester!!

Svar: Eller hur!!! Jag har bokat biljetterna! Längtar!!!
Helena Petersson

2013-01-09 - 22:27:53 / URL: http://www.rebeckav.blogg.se
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Åhh gud vilken bild :D

Svar: Tack! Ja dit vill jag!:-P
Helena Petersson

2013-01-10 - 00:14:08 / URL: http://dixiwonderland.com/
Anette

Fick ett telefonsamtal i går av äldste sonen. Han åker dit nästa torsdag :-). Men det kanske du visste? Grymt avis är jag!

Svar: Åh! Härligt! :-D Nä, det visste jag inte!
Helena Petersson

2013-01-10 - 08:47:06 / URL: http://anjson.wordpress.com
Sara Björk

Åh, vill också ha sol! :)

Svar: :-) Har man möjlighet att ta ledigt är det inte allt för dyrt att få det!
Helena Petersson

2013-01-12 - 08:00:36 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Sara Björk

Ja fast jag blir arbetslös första mars så .. :)

Svar: Ja då förstår jag att det är svårt att planera in resor... Jag vet mycket väl hur det kan vara! :-( Hoppas du hittar något nytt (och ännu bättre!) snart!
Helena Petersson

2013-01-12 - 16:00:00 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar