de vackra systrarna ll

 
 
 
Den här sommaren är helt underbar verkligen. Det är soligt, vackert och varmt och jag har massor med härliga fotograferingar bakom mig och lika många framför mig innan den är över. Känns suveränt :-)
 
Här kommer fler bilder från fotograferingen med systrarna. Blev som jag sagt tidigare vääääldigt många fina... har några till på dem då de hade andra kläder på sig men de sparar jag till ett senare inlägg :-) 
 
Det gör så mycket när man "matchar" inför en fotografering. Antingen liknande färger på kläderna eller olika färger och lika kläder... eller lika/lika ;-) Det förhöjer bilderna otroligt tycker jag. Skapar balans
 
Så ni kan ju tänka er hur glad jag blev när dessa skönheter kom gåendes mot mig i sina ljuvliga aftonklänningar! Kvällsljus, vacker miljö och dessa vackra kvinnor framför kameran... vilket himmelskt uppdrag!!
Älskar mitt jobb!
 
 
 
 
Kommentarer
Jessica

Vilka underbara bilder! Så naturliga och fantastiskt ljus och stämning! Matchningen av klänningarna var ju också som du skrev helt perfekt :-)

Svar: Tack ska du ha! Ja, man blir riktigt glad när man möts av så fina modeller i kombination med en superkväll! :-)
Helena Petersson

2013-07-29 - 23:18:44 / URL: http://wishuponastar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar