nyföddfotografering av tvillingar

 
 
 
När ni läser det här är jag hemma hos Johanna och fotar hennes nyfödda tvillingar! Det blev en flicka och en pojke och de är i skrivande stund åtta dagar gamla. Nyföddfotografering ligger mig varmt om hjärtat och att få ha TVÅ småttingar på en gång att fota är ju rena lyxen!
 
Hoppas ni får en fin dag! Själv håller jag tummarna för att molntäcket klarnar upp tills ikväll för jag har en inbokad kvällsfotografering då... Vi har redan bokat om två gånger pga. vädret så nu får vi verkligen hoppas att det blir av!
 
Kommentarer
Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Nämen åh vad mysigt att fota nyfödda tvillingar! Jättefin gravidbild också! Ser fram emot resultatet! :)

Svar: Det var jättemysigt :-) sååååå söta och små var de!
Helena Petersson

2013-06-26 - 20:10:03 / URL: http://malinlindstroms.blogg.se/
Josephine Foto

Väntar med spänning på resultatet!

Svar: Kul att höra! :-)
Helena Petersson

2013-06-27 - 11:25:14 / URL: http://fotografjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar