p a u s

 
 
Det har varit liiiite mycket den sista tiden. Mycket som händer både utanpå och inuti och jag har märkt att det hänt att jag missat saker på grund av det. Ett mail som inte besvarats i tid, ett möte som nästan glömts bort, räkningar som inte betalats i tid osv. Så det är dags för några dagar utan jobb nu.
 
Det blir en paus både från rehabcentret och fotograferandet. Jag ska ta några dagar som jag går igenom mail, skriver de där fakturorna som fortfarande inte skrivits, gör det där albumet som jag borde gjort för länge sedan och fixar de där detaljerna som jag velat göra så länge. Sen är det dags att vara klar med bröllop nr två-s bilder samt få till bildvisning med bröllop nr ett. Så visst, det blir jobb, men inga fasta tider, inga åtaganden annat än till mig själv och helt enkelt tid att hinna ikapp.
 
Har ju fortfarande massor att visa er... måste bara fota det först liksom! Kramis!
 
 
Kommentarer
Anette

Klokt!

Svar: :-) Man försöker!!
Helena Petersson

2013-06-04 - 07:22:58
Sara Björk

Kloka du! Stor kram!

Svar: :-) Ibland så... Kram!
Helena Petersson

2013-06-04 - 19:43:48 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar