så här bra hade vi det

 
 
Här får ni en riktig bildbomb med somriga bilder från vår midsommar :-) De här har jag tagit, med undantag för de bilder som är på mej - de har Erik knäppt! Dock var det mest Erik som fotade denna midsommar faktiskt. Han höll jämt på - värre än mig! Supersöta bilder på lilla Tim tog han! Får pusha honom att göra ännu en blogg tror jag...
 
Det var ju underbart väder denna dag, perfekt fotoväder. Hade velat haft någon fotosession... Men fick i alla fall till en liten mini-familjefotografering, haha :-D Och så ville Erik att jag skulle posera för honom så jag fick en hel del nya fina bilder på mig själv - det är aldrig fel :-)
 
 
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Ljuvliga bilder ni tar båda två =)

Svar: Hihi :-D tack, säger vi båda!
Helena Petersson

2013-06-24 - 16:57:53 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Frida

Underbara bilder! Vilken härlig dag vi hade. Tänk att ni kunde fånga mina två småttingar fast ingen vill stå still. Den håriga ser så stilig ut. Den tvåbenta har nu fått kort hår så kul att ni han föreviga hans svall :)

Svar: Tack ska du ha! Kul att du gillade bilderna! Skickar dem någon dag framöver här... när det lugnar ner sig lite... Ja, det var verkligen en fin dag! Sån fin tradition att ses där varje midsommar tycker jag!
Helena Petersson

2013-07-04 - 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar