påskhälsning!

 
Erik och jag har haft en riktigt soft dag! SÅ skönt ibland med såna här dagar. Inga måsten, ingenstans att gå. Man kan gå runt i de fulaste men skönaste myskläderna som finns. 
 
Erik har spelat dataspel och jag har växlat mellan att "organisera, tvätta och slå in paket" och "slänga mig ner på soffan eller sängen med iPaden och titta på serier på Netflix". Tog lite påskbilder också, måste ju kunna önska folk glad påsk i bilder, något annat går ju inte för sig :-)
 
Och så har jag bakat tårta till Eriks födelsedag imorgon! En riktig Erik-tårta. Inte ens rört min dator förräns nu. Så något företagande blev det inte idag... Men det bästa av allt är ju att jag har hela TRE dagar på mig innan jag åker så jag har gott om tid till att organisera både packningen och företagsgrejs innan det bär iväg. Och gott om tid att klänga lite extra på Erik och överrösa honom med mys så han nästan storknar... haha :-D Att han står ut!
 
Glad påsk på er!
 
 

 
Kommentarer
Sara Björk

Hoppasn i har en härlig påsk! =)

Svar: Tack detsamma! Vi har det jättebra här hemma! Pysslar och donar och packar...
Helena Petersson

2013-03-30 - 07:11:39 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar