Tävling på gång!

 
Jag har lagt upp en fråga på min facebooksida och jag skulle bli jätteglad om ni ville gå in och rösta! Det handlar om att välja vilken av tre fotograferingar ni helst skulle vilja vinna. Tanken är att jag efter helgen ska utlysa en tävling eller utlottning eller något liknande där man kan vinna denna typen av fotografering. Hitills är det inte så många som sett den där frågan tror jag... 
 
Man får välja mellan Kärleksfotografering, Boudoirfotografering och Trash-The-Dress-fotografering. Något av det blir det, för närvarande leder den sistnämnda, vilket känns superkul! Skulle gärna göra en sådan igen! Kanske till våren...
 
Så, klicka på bilden så kommer ni till min facebooksida och så skrollar ni ner lite och klickar i vilken som är er favorit. Jag uppskattar allas röster!
 
Tackar på förhand! /Helena (som nu ska däcka i soffan efter en kreativ dag!)
Kommentarer
Sara Björk

Röstade nu ;)

Svar: Tack snälla du! :-)
Helena Petersson

2013-03-10 - 17:43:24 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar