Workshop med Brigitte Grenfeldt

fotografi taget under workshopen igår
 
 
Kom hem helt utmattad igår efter den inspirerande och lärorika workshopen med Brigitte Grenfeldt, ett känt namn inom fotograf- och bröllopsfotografvärlden. Hennes varumärke är "Secret box" som är hennes benämning på boudoirfotografering och morgongåva. Hon har nu börjat att ge workshops i Sverige!
 
Kan klart rekommenderas! Värt varenda krona. 
 
Jag satt uppe alldeles för sent och redigerade bilder igår och samma sak gäller för idag... Blev många många fina bilder och även många lite roliga "behind-the-scenes". Får ta och visa er dem snart!! NU borde jag dock försöka sova, jag borde gått och lagt mig för länge sedan...
 
Nästa boudoirfotografering tänker jag vara på något vackert hotell... dags att börja leta efter några olika som kan passa! Höga fönster önskas... och vackra möbler... 
 
Ok, nu får jag ge mig. GOD natt!!
Kommentarer
Stina

Underbar bild! Kram

Svar: Tack Stinis!!! Kramar
Helena Petersson

2013-03-27 - 06:51:06
Rebecca

Vackert !!!

Svar: Tack ska du ha Rebecca!!
Helena Petersson

2013-03-27 - 09:56:18 / URL: http://fotobex.blogg.se
Sara Björk

Sååå vackert!

Svar: Tack kära du! Önskar att jag får göra många sådana fotograferingar med brudar framöver :-)
Helena Petersson

2013-03-29 - 06:24:45 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar