bilder i stort

 
 
Det här är en bild som jag verkligen är nöjd med! Den och tretton andra bilder hämtades ut idag från Odenlab för att få den stora äran att ingå i min fysiska portfolio! Kunden valde såklart inte detta porträtt utan det blev en annan bild (och i färg) men jag är så glad att jag inte nöjde mig med de där första bilderna utan lät honom posera här också :-) Jag tycker om det dramatiska sidoljuset och gillar de olika linjerna som man hittar i miljön som omger honom. Jag tycker också om den för att den sticker ut lite bland mina andra bilder.
 
Orsaken till att jag fått för mig att göra en (STOR) fysisk portfolio (50x35cm) är att jag nyligen blivit antagen att ingå i ett så kallat affärsnätverk som heter BNI och kommer att få göra en presentation framför en drös företagare om vad jag gör och hur jag jobbar. För att underlätta både för mig och för dem tänkte jag att det måste till lite fysiska bilder. Jag vill ju mycket hellre visa dem vad jag gör istället för att tala om det.
 
Och det är verkligen något alldeles särskilt att se sina bilder i STORT. Det är häftigt.
 
Just nu ligger de utspridda över vardagsrumsgolvet och väntar på att få komma in i plastfickorna (...som jag måste torka av eftersom denna portfolio länge innehållit mina pastellteckningar och de har lämnat svärta efter sig...) 
 
Så det är vad jag gör just nu. För övrigt har det varit en rätt svängig dag... men det får vi ta i ett annat inlägg.
kramis
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar